איזה טיול בר מצווה בכותל יש באזור הכותל

אם החלטתם לחגוג את בר המצווה של ילדיכם בכותל המערבי בירושלים, תצטרכו לתכנן את היום המיוחד הזה מתחילתו ועד סופו, מה שאומר סעודה, מתופפים בכותל, עלייה לתורה, צלם ובסוף גם טיול בר מצווה בכותל ובכלל בעיר העתיקה בירושלים. הטיול הזה ירחיב את האופקים שלכם ויעצים את החוויה שלכם בירושלים. העיר העתיקה בירושלים מציעה אתרים היסטוריים יוצאי דופן בהם תחזרו לתקופות קדומות ומשמעותיות.

טיול בר מצווה בכותל מתחיל במרכז שרשרת הדורות

ממש ליד רחבת הכותל המערבי ממוקם מרכז שרשרת הדורות. בו נערך טיול בר מצווה בכותל.

הטיול מרתק ובליווי מדריך שיעניק לכם ידע על השורשים של העם היהודי. במהלך הסיור תוכלו לצפות ביצירות אמנות עשויות זכוכית, עם אפקטים ייחודיים של קרני אור שמספרות את סיפורו של העם היהודי ואת הזיקה לירושלים.

 

כל חדר אליו תכנסו ילמד אתכם משהו על תקופה שונה בחיי העם היהודי החל מאברהם ודמויות התנ"ך ועד לתקופת מלחמת ששת הימים בה נכבש הכותל.

תמונה טיול בר מצווה בירושלים
סיור בר מצווה בירושלים
סיור בשרשרת הדורות

מנהרות הכותל

אפשרות נוספת של טיול בר מצווה היא היא סיור במנהרות הכותל. 500 מטרים של מנהרות תת קרקעיות מתחת לכותל והרובע המוסלמי שנחפרו בתקופות עתיקות. במנהרות הכותל קיימים ממצאים ארכיאולוגיים המעידים על החיים של פעם.

תעלת מים, בריכה עתיקה ומקווה טהרה, כמו כן נמצאה במקום אבן ענקית במשקל של 570 טון שלא ממש ידוע כיצד הצליחו להרים אותה. במנהרות ישנו חדר תפילה קטן הממוקם בקרבה לקודש הקודשים ולכן יש שמתפללים בו ומאמינים שמתגשמות בו משאלות הלב.

הסיור מתחיל ברחבת הכותל ומסתיים ברובע המוסלמי בסמוך לויה דולורוזה. משך הסיור הוא שעה ורבע אולם, יותיר בכם את רשמיו.

טיול בר מצווה במנהרות הכותל
סיור במנהרות הכותל

טיול בר מצווה עם כינור דוד

כינור דוד מקיים טיול בר מצווה בכותל כחלק מההפקה של האירוע כולו. אתם לא צריכים לדאוג למדריך, או לסיור – אנחנו נעשה לכם את העבודה. כינור דוד מתמחים בהפקת בר מצווה בכותל בירושלים וידאגו לשמח אתכם ביום הנפלא הזה. הסעות, צלם לבר מצווה, עלייה לתורה בכותל, להקת מתופפים, שופרות, סעודת מלכים ושמחה גדולה – את כל אלו יפיקו עבורכם ובסופו של היום טיול מרגש בכותל.

קטגוריות במהלך האירוע ✡️

מידע רלוונטי

מידע לפי קטגוריה
עליה לתורה בירושלים כותל

עליה לתורה בכותל המערבי

עושים בר מצווה בגדול החלטתם לחגוג את בר המצווה של בנכם בירושלים, באווירת הקדושה? עשיתם החלטה נכונה. טקס בר המצווה לרבות עליה לתורה בכותל, עוצמתי

קרא עוד »
בית כנסת באזור הכותל

בר מצווה בבתי כנסת בכותל

הכותל המערבי נמצא ברובע היהודי בירושלים. אם מסיבה כלשהי, אין באפשרותכם או שאינכם מעוניינים, לערוך בר מצווה במתחם הכותל עצמו, אפשר ובהחלט מומלץ לערוך בר

קרא עוד »

כנסו לחבילות בר מצווה בכותל

חדש ✡️ חנות בר מצווה 👇

עצור! 👈 פייטנים של כינור דוד 🔯

מאמרים באותו נושא:

ברכת כוהנים בכותל
ברכת כוהנים בכותל

ברכות לחתן הבר מצווה איך אפשר לברך את חתן הבר מצווה ? בסוף מעגלי ריקודים, אנחנו עוצרים ליד התצפית לכיוון הר הזיתים וכל

קרא עוד »
דילוג לתוכן