בת מצווה בכותל

חגיגה בלתי נשכחת של בת מצווה בכותל

בת מצווה הוא יום הולדת מרגש לכל ילדה שעומדת להפוך לנערה בת 12 וזו הזדמנות נהדרת לערוך אירוע חגיגי שיצור חיבור למסורת היהודית.

אנחנו בכינור דוד מציעים לכם לחגוג את האירוע בצורה ייחודית ואנחנו נשמח לתכנן יחד איתכם אירוע מרגש וקסום שבו כלת בת מצווה תרגיש מלכה אמיתית ליום אחד. אירוע שנפיד עבורכם יהיה בעל תוכן מסורתי ואנחנו נדאג בו להכול, כך שאתם תוכלו להגיע בתור אורחים שבאו לחגוג וליהנות.

בת מצווה בכותל בליווי של "כינור דוד" תהפוך את יום ההולדת הזה לבלתי נשכח עבור בתכם ולחגיגה משפחתית מדהימה עבורכם.

בת מצווה בכותל
בת מצווה בכותל

מתי עורכים את החגיגה וממה היא מתחילה

בת מצווה בירושלים נערכת בימי שישי בבוקר והיא מתחילים מקבלת פנים מרשימה. אתם מגיעים באוטובוס ההסעות הממוזג והמפואר שנעזור לכם לתאם והוא יחנה במקום שנקבע.

מדריך (פייטן) או מדריכת בת המצווה יעלו ביחד עם מתופף ונגן לאוטובוס ויפתחו בשירה על מנת להכניס הרבה שמחה בדגש על המסורת היהודית בארץ ישראל, בשלב הזה במידה ותרצו נוכל לפנק את המוזמנים עם בכיבוד קל.

לאחר קבלת הפנים החגיגית וכשכל האורחים מוכנים ליד האוטובוס נצא לסיור מרתק ברחבי העיר העתיקה. הסיור ילווה בתהלוכה ססגונית בסמטאות הקסומות של הרובע היהודי כשנגני השופרות והתופים הולכים לצידי המשפחה ועושים שמח ומדריך או מדריכה מתבלים את הסיור עם סיפורי ירושלים, חידות והרבה שמחה.

את סוג הסיור שיפתח את חגיגות בת מצווה בכותל תוכלו לבחור מתוך רשימת סיורים 

צפו בהסבר בת מצווה בכותל

קבלו את כל תפריטים ומסעדות ליד הכותל – בקליק אחד

בסיום הסיור, כשכל המוזמנים רוויים ממראות העיר, מגיעים לרחבת הכותל. כאן באפשרותכם להתפלל ולערוך טקס בת מצווה עם ברכות של בני המשפחה שבסיומו מפריחים לאוויר המון בלונים לבנים.

אנו ב "כינור דוד" נדאג לשמור לכם מקום ברחבה על מנת שיובטח למשפחה ולמוזמנים מקום אינטימי שמור שבו אף אחד לא יפריע למהלך הטקס.

לאחר הביקור בכותל נחזור לאוטובוס ההסעות כדי להגיע למסעדה כשרה לטקס הפרשת חלה ולסעודה שתחתום את האירוע. גם את המסעדה ב"כינור דוד" ישמחו לעזור לכם לבחור, זאת תעשו לאחר סיבוב טעימות בכמה מסעדות שונות ברחבי העיר.

הסעודה תלווה במוזיקה חייה ובמרכזה יערך טקס הפרשת חלה חגיגי ומיוחד שילווה בשירה לפי הסגנון המועדף על המשפחה שלכם.

במהלך הארוחה, תוכל כלת בת המצווה לשאת דרשה, או אם תרצה בכך, להופיע בפני המוזמנים עם ריקוד או הצגה שהיא תכין מראש לכבוד האירוע. את המסעדה תוכלו לבחור על פי עדת המשפחה כך שאם אתם מעוניינים במסעדת יוקרה, במסעדה עדתית או אפילו מסעדת בשר, נשמח לעזור לכם בתהליך הבחירה.

אלבום בר/בת מצווה בכותל

מחפשים משהו נוסף לחבילת צילום בר מצווה ? יש עוד אופציה למגנטים, מצגת, בלוקי עץ ( משהו חדש ומגניב) , צפו בפרטים

הפרשת חלה לבת מצווה

תמונה הפרשת חלה לבת מצווה
הפרשת חלה לבת מצווה

השירות של כינור דוד כולל גם שירותי צילום

צפו בקליפ בת מצווה בכותל

הנכם מוזמנים לפנות אלינו על מנת לקבוע פגישת היכרות ללא כל התחייבות שבה נבנה יחד תוכנית חגיגית לטקס בת מצווה בכותל, נערוך סיור לדוגמה ונבצע סיבוב טעימות.

לאחר סיום המפגש תקבלו הצעת מחיר משתלמת להפקת אירוע בת מצווה בכותל בתקציב הכי נמוך שלא יותיר שום לבטים או דאגות.

טלפון לפרטים נוספים
קטגוריות במהלך האירוע ✡️

מידע רלוונטי

מידע לפי קטגוריה
עליה לתורה בירושלים כותל

עליה לתורה בכותל המערבי

עושים בר מצווה בגדול החלטתם לחגוג את בר המצווה של בנכם בירושלים, באווירת הקדושה? עשיתם החלטה נכונה. טקס בר המצווה לרבות עליה לתורה בכותל, עוצמתי

קרא עוד »
בית כנסת באזור הכותל

בר מצווה בבתי כנסת בכותל

הכותל המערבי נמצא ברובע היהודי בירושלים. אם מסיבה כלשהי, אין באפשרותכם או שאינכם מעוניינים, לערוך בר מצווה במתחם הכותל עצמו, אפשר ובהחלט מומלץ לערוך בר

קרא עוד »

כנסו לחבילות בר מצווה בכותל

חדש ✡️ חנות בר מצווה 👇

עצור! 👈 פייטנים של כינור דוד 🔯

מאמרים באותו נושא:

דילוג לתוכן