אירועים בר מצווה בכותל

הפקת אירועי בר מצווה בכותל מצריכה ניסיון ויכולת ארגון. תנו לנו לטפל בכל הצד הארגוני והשאירו לכם ראש פנוי ליהנות מההתרגשות והציפייה לאירוע.

הניסיון של "כינור דוד" ויכולת ההפקה יהפכו את האירוע להצלחה גדולה! כדי שכל אירועי בר מצווה בכותל בהנחייתנו יהיו מרשימים ומיוחדים, בנינו תוכנית פעולה שעובדת תמיד ובמידת הצורך אפשר להתאים אותה כמובן למה שחשוב לכם באופן מיוחד.

כנסו לקליפבר מצווה בכותל

קבלת אורחים

את האירוע עצמו אנו נתחיל בקבלת אורחים חגיגית. הצוות שלנו ימתין לכם ליד שער האשפות וכשהאוטובוס עם כל האורחים יעצור, הנגנים שלנו יעלו ויתחילו לנגן ולעשות אווירה שמחה.

תרועות שופר ילוו את ירידת האורחים מהאוטובוס ויבשרו על תחילת האירוע. בירידה מהאוטובוס תמתין לחתן האירוע חופה בסגנון תנכי אוטנטי ותתחיל התהלוכה החגיגית לעבר המקום ברחת הכותל. התהלוכה תלווה בשופרות, תופים, נגנים וריקודים.

הפרחת בלונים בכותל

טקס הפרחת בלונים

טקס הפרחת הבלונים שאנחנו מארגנים נועד לסיום אירועי בר מצווה בירושלים. כל אורח מקבל בלון וכולם יחד משחררים את הבלונים לשמים עם ליווי של תופים ושופרות.

מכיוון שצלמים יתעדו כל אחד מהרגעים הללו במהלך האירוע, לאחר מכן תקבלו תמונות מדהימות למזכרת. לאחר הפרחת הבלונים מתקדמים בתהלוכה לכיוון הכותל עד ההגעה לשער הבידוק ולאחר תקיעת השופר כל האורחים נכנסים לרחבה והתהלוכה עם הנגנים מסתיימת.

לאחר המעבר בשער הבידוק, תקבלו תעודה מעוצבת שתעיד כי הילד שלכם עלה לתורה בכותל.

תמונה הפרחת בלונים בכותל

שמירת מקום ברחבת הכותל

את ההכנות לכבוד אירועי בר מצווה בירושלים אנו נתחיל בשמירת מקום ברחבת הכותל כדי להבטיח לכם שביום האירוע, כשתגיעו למקום, יהיה לכם אזור פרטי ברחבת הכותל. את התיאום הזה אנחנו נעשה מול ארגון שמפקח על אירועים בכותל שאנו עובדים איתו בקשר אדוק.

שמירת מקום לבר מצווה
אימא ליד חתן הבר מצווה

טקס עלייה לתורה

כשמגיעים לרחבת הכותל מתחיל טקס עליה לתורה. ההורים שמים ידיים על ראשו של חתן האירוע ויחד עם כל המשפחה נאמרות ברכות כוהנים.

חתן בר מצווה מקריא את הפסוקים של פרשת השבוע וצוות של "כינור דויד" מלווה עם תקיעת שופרות ותופים כדי להעצים את ההתרגשות.

תמונה עליה לתורה
טקס עליה לתורה

סיור בעיר העתיקה

לאחר סיום הטקס בכותל בליווי פייטן או חזן, ריקודים ושמחה גדולה, נצא לסיור בעיר העתיקה כדי לסיים את האירוע עם נופח יהודי היסטורי.

נשמח לעזור לכם בארגון המסלול המתאים לבחירתכם תך כדי שאתם מחליטים האם הוא יהיה רגלי או באוטובוס.

קטגוריות במהלך האירוע ✡️

מידע רלוונטי

מידע לפי קטגוריה
עליה לתורה בירושלים כותל

עליה לתורה בכותל המערבי

עושים בר מצווה בגדול החלטתם לחגוג את בר המצווה של בנכם בירושלים, באווירת הקדושה? עשיתם החלטה נכונה. טקס בר המצווה לרבות עליה לתורה בכותל, עוצמתי

קרא עוד »
בית כנסת באזור הכותל

בר מצווה בבתי כנסת בכותל

הכותל המערבי נמצא ברובע היהודי בירושלים. אם מסיבה כלשהי, אין באפשרותכם או שאינכם מעוניינים, לערוך בר מצווה במתחם הכותל עצמו, אפשר ובהחלט מומלץ לערוך בר

קרא עוד »

כנסו לחבילות בר מצווה בכותל

חדש ✡️ חנות בר מצווה 👇

עצור! 👈 פייטנים של כינור דוד 🔯

מאמרים באותו נושא:

דילוג לתוכן