מה אסור לשכוח בדרך לבר מצווה בירושלים

כאשר חוגגים אירוע כלשהו, אנשים נכנסים ללחץ ונוטים לשכוח דברים. זה קורה גם לאנשים שטסים לחו"ל ובסופו של דבר שוכחים את הדרכון בבית. אל מנת שלא תשכחו שום דבר כאשר אתם עוזבים את הבית לכיוון בר מצווה בכותל.

אנו ממליצים לערוך רשימת מלאי ולבדוק כחצי שעה לפני היציאה שהכל נמצא במקום. חלק מהדברים רצוי לבדוק אפילו שבוע מראש.

תהלוכת בר מצווה בכותל
ריקודים ומעגלים בדרך לכותל

תפילין, כיפה וטלית

אין בר מצווה בירושלים או בכל מקום אחר שיכולה להתקיים ללא הפריטים הללו. מרוב לחץ והתרגשות אנשים עלולים לשכוח אותם. במקרה חירום אפשר להשיג אותם מאנשים אחרים בכותל, אבל כל אחד אוהב את הפריטים שלו ומעדיף שהם יהיו איתו בזמן הטקס. זה הדבר הראשון שאתם צריכים להניח בתיק כאשר אתם נוסעים לירושלים.

תמונה הנחת תפילין
טקס הנחת תפילין בעליה לתטרה בכותל

מזון ושתייה

רצוי שלכל אחד יהיה 2 בקבוקי מים איתו ברכב או בתיק במהלך היום. בימים חמים בקיץ הישראלי, גם אם מדובר ב 9:00 בבוקר, עדיין חם מאוד בחוץ. בנוסף חשוב שכל אחד יגיע עם כובע וקרם הגנה. אתם לא רוצים לחזור שרופים מהטקס בר מצווה ולסבול אחרי יום כל-כך חשוב.

תמונה מה אסור לשכוח בדרך לבר מצווה בירושלים
מפריחים לונים ליד הכותל

להזמין את כל האורחים

אחת האי נעימויות הגדולות שיכולות להתרחש לאחר הזמנת חברים וקרובי משפחה לבר מצווה בכותל הוא לשכוח להזמין אנשים מסוימים. לפעמים זה נעשה בתום לב כי ברור שמישהו מסוים מוזמן בכל מקרה.

לפעמים מדובר בחוסר אחריות. רצוי לבדוק שוב את רשימת המוזמנים לפחות כשבוע לפני הטקס עצמו. אף אחד לא יגיע בהזמנה של שעה מראש.

ברכות לחתןן הבר מצווה

מצלמה

אם חשוב לכם לזכור את האירוע, אל תשכחו לקחת מצלמה איכותית. תמונות שתצלמו בסמארטפון, ולא משנה עד כמה הוא מתקדם, לא יהיו מספיק איכותיות.

חשוב גם לא לשכוח את המצלמה ברחבת  הכותל או במסעדה. מומלץ להזמין שירות צילום חיצוני כדי שלא תצטרכו לבלות את הטקס מאחורי עדשת המצלמה. אנו בכינור דוד מספקים שירותי צילום במסגרת אחת מהחבילות שלנו. החבילה כוללת בין היתר צלם סטילס וצלם וידאו כדי שלא יתפספס אף רגע.

קטגוריות במהלך האירוע ✡️

מידע רלוונטי

מידע לפי קטגוריה
עליה לתורה בירושלים כותל

עליה לתורה בכותל המערבי

עושים בר מצווה בגדול החלטתם לחגוג את בר המצווה של בנכם בירושלים, באווירת הקדושה? עשיתם החלטה נכונה. טקס בר המצווה לרבות עליה לתורה בכותל, עוצמתי

קרא עוד »
בית כנסת באזור הכותל

בר מצווה בבתי כנסת בכותל

הכותל המערבי נמצא ברובע היהודי בירושלים. אם מסיבה כלשהי, אין באפשרותכם או שאינכם מעוניינים, לערוך בר מצווה במתחם הכותל עצמו, אפשר ובהחלט מומלץ לערוך בר

קרא עוד »

כנסו לחבילות בר מצווה בכותל

חדש ✡️ חנות בר מצווה 👇

עצור! 👈 פייטנים של כינור דוד 🔯

מאמרים באותו נושא:

דילוג לתוכן