הפרחת בלונים בכותל

להפריח משאלות לשמיים

בלונים הם פעילות משמחת בכל אירוע ובמיוחד כאשר מדובר בבר מצווה בכותל. מחפשים שירות הפרחת בלונים בכותל? הגעתם למקום הנכון.

אנו בכינור דוד נשמח לעשות לכם אירוע מיוחד שחתן בר המצווה לא ישכח לעולם. ילדים אוהבים בלונים מגיל קטן. גם אם ילדים בני 13 הם לא ממש ילדים קטנים, בלונים עדיין נחשבים לשימושיים מאוד מכמה בחינות ולכן הם נותנים אווירה ויופי לכל אירוע בו משתמשים בהם.

איך זה מבצע? תוך כדי תקיעות שופר, וברכת הכהנים רושמים איחולים על הבלונים ומפריחים אותם לשמיים.

בר מצווה במרכז דוידסון
הפרחת בלונים בכותל

הפרחת בלונים בכותל (כחולים ולבנים)

בדרך כלל, כאשר עושים הפרחת בלונים ביום הולדת, כמה שיותר צבעים זה יותר טוב. אבל בר מצווה בירושלים זאת לא סתם יום הולדת אלא אירוע מיוחד של פעם בחיים.

הצבע השולט באירוע הוא לבן. החופה ומדריך והנגנים כולם לבושים בלבן. אנו ממליצים על 2 צבעים: כחול ולבן שהם הצבעים של דגל ישראל. לבן מסמל טוהר וקדושה וזה מה שהכי מתאים לאירוע הזה.

התייעצו עם הילד לגבי פעולה זו כדי שתוכלו להגיע להחלטה הטובה ביותר.

למה מפריחים בלונים בכותל

להפריח משאלות לשמיים

לכבות עוגה עם נרות זה כבר שייך יותר לעבר. זה נחמד, אבל אם אתם רוצים משהו הרבה יותר מרשים ויזאולית שגם מצטלם טוב, אנו ממליצים על הפרחת בלונים בכותל.

כל ילד לוקח בלון ורושם את מה שהוא מאחל לחתן האירוע. ואז כולם ביחד מפריחים את הבלוגים לשמים וזאת הופכת להיות חגיגה  שכל מי שנמצא בכותל רואה אותה ומתרשם.

הפרחת בלונים בכותל
כתיבת ברכות

בר מצווה בכותל

אז אם אתם מחפשים לעשות בר מצווה בירושלים, רצוי שתבחרו הפקה שמציעה אטרקציות מעניינות. מעבר להפרחת בלונים, אנו מציעים גם בובת אדמו"ר גדולה שתלווה את הילד במהלך האירוע ותתרום לבידור.

אנו מזמינים אתכם להציץ בחבילות באתר שלנו הכוללות, כליזמרים, שירותי צילום וטיולים בירושלים. יש לנו הצעה משתלמת לכל כיס. מניסיוננו אנו ממליצים להגיע ליום הזה בהסעות מאורגנות במקום שכל אחד יגיע בנפרד. אז שיהיה במזל טוב. אתם מוזמנים ליצור אינו קשר לגבי כל שאלה שיש לכם. נשמח לעזור לכם.

הפרחת בלונים בכותל
כתיבת ברכות
קטגוריות במהלך האירוע ✡️

מידע רלוונטי

מידע לפי קטגוריה
עליה לתורה בירושלים כותל

עליה לתורה בכותל המערבי

עושים בר מצווה בגדול החלטתם לחגוג את בר המצווה של בנכם בירושלים, באווירת הקדושה? עשיתם החלטה נכונה. טקס בר המצווה לרבות עליה לתורה בכותל, עוצמתי

קרא עוד »
בית כנסת באזור הכותל

בר מצווה בבתי כנסת בכותל

הכותל המערבי נמצא ברובע היהודי בירושלים. אם מסיבה כלשהי, אין באפשרותכם או שאינכם מעוניינים, לערוך בר מצווה במתחם הכותל עצמו, אפשר ובהחלט מומלץ לערוך בר

קרא עוד »

כנסו לחבילות בר מצווה בכותל

חדש ✡️ חנות בר מצווה 👇

עצור! 👈 פייטנים של כינור דוד 🔯

מאמרים באותו נושא:

דילוג לתוכן