חניה ליד הכותל המערבי איפה לחנות באזור הכותל צפו בכמה אופציות של חניה
LinkedIn

חניה ליד הכותל המערבי

גלו את כל הטיפים איך לחנות רכב פרטי בכותל

אין ספק שכותל מקום הקדוש ביותר לכל עם ישראל, לכן כל יום מגיעים לכאן הרבה מאוד מבקרים מכל העולם. כמובן שזה דורש הרבה מאוד מקום חניה וכמו שאתם יודעים אין הרבה חניה באזור הכותל, לכן מומלץ להגיע בהסעה מסודרת ומאורגנת , מומלץ על ידי חברת הפקה כינור דוד.

צפו בסרטון הסבר על חניה בכותל

אם בכל זאת אתם מגיעים לכותל ברכבים הפרטים ,כדי מאוד להמשיך לקראת המאמר

הרבה שואלים אותי איפה אפשר לחנות את הרכב כשמגיעים לחגוג בר מצווה בכותל. כמובן שמדובר בשעות הבוקר בין 09-00 עד 13-00 .

יש כמה אופציות של חניה ליד הכותל

חניה ליד הכותל חניון ממילא

חניון ממילא

חניה בשעה הראשונה חינם על שעה נוספת 15 שקל, תמיד יש חניה, פיתרון מעולה להחנות את הרכב, הליכה בערך כ15 דקות הליכה מהכותל.

חניה ליד קבר דוד

חניון הר ציון

חניון נמצא ליד קבר דוד , תמיד מלא רכבים חייבים לשלם בפנגו ויש ירידה קלה לכיוון הכותל, מרחק בערך כ250 מטק מהכותל.

חניה ליד הכותל לניון קרתא

חניון קרתא

חניון נמצא ליד ממילא ,חניה בתשלום 40 שקל לכל היום. חש הליכה לכותל בערך כ15 דקות.

חשוב  לדעת שעד שעה 09-00  בבוקר עדיין אפשר להכנס עם הרכב הפרטי דרך שעה יפו – נכנסים דרך כביש הראשי דרך שער יפו ,פונים ימינה עוברים ליד תחנת המשטרה שיהיה בצד ימין ודרך המנהרה מגיעים לשער אשפות, פונים ימינה ומחפשים חניה במדחנים לפי השעות של עירייה,  עוד אופציה אחרי שער האשפות פונים שמאלה וימינה לחניון גבעתי – נמצא מול עיר דוד.

חניה ליד הכותל
ניתן לחנות בעליה להר ציון ( חניה בתשלום פנגו בלבד)

לא לשכול יש פקחים של עירייה שמסתובבים ונותנים דוחות חניה 250 שקל

עוד אופציה – אחרי שער האשפות פונים ימינה עולים את העליה בערך כחמש דקות ואז פונים ימינה – מדובר בחניון קבר דוד יש שני חניות

• חניון העליון קרוב לשער ציון , ניתן לחנות את הרכב עד ארבע שעות ושלם או במכונה או פנגו ואז להאריך כל פעם שעדיין לא סימתם את האירוע בכותל.
  • בחניון התחתון ,איפה שהיה פעם מסעדה נבל דוד, כמעט ואין חניה שם כי יש כרגע שיפוצים במקום, אבל אם נכנסים לתוך החניה וממשיכים לכיוון קבר דוד יש חניה שעדיין ללא תשלום, אבל מאוד עמוס שם וכמעט שאין חניה.
  • חשוב לציין ,כי אחרי שעה 09-00 יש מחסום שיכולים להיכנס רק תושבי האזור.
  • לא לשכוח ויש אפשרות להגיע לכותל גם ברכבת הקלה עד לכניסה לשער יפו, או באוטובוס של אג״ד בקווים 1,2,38
  • קן אחד או שתי מגיע עד לכניסה לשער הבידוק של הכותל דרך שער אפשות וקן 38 מגיע לרובע היהודי דרך שער יפו ותחנה הסופית שלו ליד שער ציון

אנו ממליצים לא להגיע ברכבים פרטיים ולחפש חניה ליד הכותל, אלא להזמין הסעה מסודרת ולא להסתבך בגדול למצוא חניה, כי זה ממש קשה.